AfterDawn | Downloads | Diskussionsforum | Nyheder
AfterDawn: Forums

Hjælp til PC / setup til hvad min pc kan klare.

Hej alle..

jeg søger hjælp til at få min pc til at køre bedst muligt i spil (battlefield4) primært.
og hjælp til om jeg har nogle problemer med pc'en
har lige købt nyt grafikkort gtx1060.
men føler ikke at mit spil/pc køre som det måske kunne gøre..
jeg vil have den bedst mulige performance ud af mit grej.
og aner ikke hvordan man indstiller alting så det køre med det bedste det kan trække.
altså alt får man jo sat til standard når det købes hjem. men hvad kan det enlig trække.
og stadig stabilt. taler om OC men også bare hvis ens ram eksempevis køre med det laveste og "burde" køre med højere mhz eller andre indstillinger.

føler at min reaction i spillet er lidt langsom.
nogle spillere kan reagere voldsomt hurtigt eksempelvis med sniper i battlefield4.
min den føles ret langsom når det kommer til at skyde.reload.skyd igen....

hvis der en der gider bruge lidt tid på at hjælpe en gamer, så sig til.
kan evt styres med teamviewer eller anden remote assist tool til at se på min pc..
sætte den op til det den "burde" køre med i alle former for indstillinger osv..
overall. gennemcheck om alt er som det skal være ud over at køre pc op til hvad den burde og enlig kan klare uden at ende med at køre værre end nu / andre ord, ustabilt.
Ram skal køre med det de kan, og cpu og gpu.. primært setup til hvad det kan klare..
mit spil (battlefield4) føles ikke som om det køre 100% som det skal. ved at det kan køre meget hurtigere (set af andre spillere) jeg er rimelig god i spillet. men føler min pc bremser mine skills lidt, det må nogen jo hjælpe mig med > hvis nogen gider.. :) ville sætte stor pris på det hvertfald..

har fået afvide mit graffikort muligvis ikke køre med 100% power, hvorfor ved jeg ikke
men spilleren forklarede mig jeg kunne prøve at åbne "perfoverlay.drawgraph 1" i battlefield4 consol. så kommer der en boks frem der viser "AVG" tallene. og de lå lavt 6-7 max ca. og efter jeg googlede skulle det vidst gerne kunne komme på 48,3 AVG.. men det må du der gider hjælpe, undersøge. da jeg ikke ved en dyt om det :)

ang pc i sig selv. prøver jeg tit i fustrationer og køre cache clean i origin
og Kør / Sfc /scannow og restorehealth. men der er ingen problemer siger disse scans..
har også deaktiveret en del i selve windows. for at få det hele til at handle om spillet.
men ved ikke om det nok, om der kunne være mere man kunne gøre for at få spillet til at køre "super fast" som mange andre gamere har.. primært skal spillet køre med sit bedste også resten af hardwarene i min pc skal køre med det bedst mulige settings ! bedre kan jeg ikke forklare mig tror jeg. det svært når man ikke aner så meget DEEP inside the computer world :)

Håber der en her inde der vil bruge sin tid lidt på at hjælpe mig da jeg virkelig har brugt ÅR på at få denne pc på gled :) uden enlig at ane ret meget.
dog har jeg gjort lidt her og der i bios. men er det nu os det rigtige..
Bor i århus hvis nogen vil hjælpe. men ellers udenbys så kan vi køre TEAMVIEWER eller anden form for Remote assist tools...

Spec så godt jeg nu kunne forklare det. :)
windows 10 pro.
Intel(R) Core(TM) i7-4770K CPU @ 3.50GHz OC til 4.1ghz
TridentX G.Skill 16gb DDR3 1333mhz Ram. (F3-2400C10-8GTX)sat til XMP profile 1
Maximus VI hero.
Nvidia Geforce GTX 1060 6GB - HELT NYT !
vandkøl : Corsair H100
PSU Corsair TX850M
Tårn: cooler master haf 932 advanced .. mener jeg det hedder
Dette indlæg er blevet redigeret siden det blev afsendt. Sidste redigering blev lavet den 4.10.2017 @ 1:45

Casper - Goldartifact302

Hvis du endnu ikke har en AfterDawn.com konto, så bedes du indtaste dit brugernavn og e-mail adresse nedenunder. Et aktiveringslink vil blive fremsendt til dig.

Hvis du allerede har en AfterDawn.com konto, så log ind via det næste faneblad.

Log ind ved at anvende dit AfterDawn brugernavn eller din e-mail.

Svar på denne debattråd