AfterDawn | Downloads | Diskussionsforum | Nyheder
AfterDawn: Forums

Harddisk virker ikke :(

Jeg har investeret i et nyt kabinet og har taget alle delene ud af mit gamle og ind i det nye. Har 4 drev siddende i computeren, 1 SSD og 3 harddiske. Jeg havde tilsluttet alle drevene, men pc'en kunne ikke tænde. Fandt så ud af at jeg manglede og tilslutte et molex kabel til bundkortet, for at give nok strøm til alle drevene. Den eneste løsning der så var for at give liv i computeren, var at frakoble alle harddiskene, og kun lade SSD'en sidde tilbage. Grunden til at jeg ikke bare tilsluttede molex kablet, var at der sidder en "væg" i vejen. Så hvis jeg ikke skærer et lille felt ud af den, så er der ikke plads. Mit spørgsmål er så: Ville det være en god ide, at skære et lille kvadrat ud, på størrelse med et molex kabel, i et sted hvor man alligevel ikke kan se det, selvom at jeg skal til at sælge computeren?
Denne debattråd er automatisk blevet lukket, da der ikke er blevet oprettet et nyt indlæg indenfor de sidste 600 dage. Hvilket vil sige at du ikke kan tilføje svar eller nye spørgsmål til debattråden.

Hvis du har noget du gerne vil tilføje til dette emne, skriv dit spørgsmål på denne side eller kommenter en ny disskustionstråd.